DŮLEŽITÁ INFORMACE: Waterlogic se stává od 15. února 2024 oficiálně Culligan Water Czech s.r.o. Více informací naleznete zde.

Aktualizovali jsme naše Zásady ochrany osobních údajů. Tyto změny jsou navrženy tak, aby poskytly větší přehled o tom, jak používáme vaše osobní údaje, a sjednotily dříve oddělené zásady pro EU a zbytek světa do jednoho dokumentu.
  • Požádejte o nabídku
  • Dnes jsme Zemi zachránili od plastikových lahví.

    Zvýšíte svoje šance na úspěšný prodej!

    Zveřejnil ,
    Zvýšíte svoje šance na úspěšný prodej!

    Co řídí naše smysly ve chvíli, kdy stojíme před důležitým rozhodnutím – například zda koupit výrobek, který se nám líbí?

    Jednak jsou zde racionální faktory, které jsou nám všem dobře známé – naše potřeba produkt vlastnit, jeho cena, cena konkurenčních produktů a tak dále. Málo se ale mluví o tom, že existují i faktory iracionální. Jsou to jevy, které na zákazníka působí v okamžik rozhodování a které ovlivňují jeho momentální náladu. I taková zdánlivá drobnost, jako je výdejník na vodu, může být pomyslným jazýčkem na vahách. Ano, stotisícovou zakázku vám může vysloužit i obyčejná sklenice vody, již nabídnete klientovi před podpisem smlouvy. Jak je to možné?

    Výzkum odborníků z Yahoo Labs a Georgia Tech odhalil, že restaurační podniky získávají daleko častěji negativní recenze za špatného počasí. Negativní recenze si vysloužily i kadeřnické salóny, které nedisponují pohodlnými sedačkami.

    Z toho vyplývá, že nabídnout vynikající produkty a služby za vynikající ceny zdaleka nestačí. Je třeba věnovat pozornost každému detailu. Jakmile klient vstoupí na půdu vašeho podniku, je nutné učinit všechny možné kroky k tomu, aby se cítil dobře.

    Dehydratace

    A aniž si to uvědomujeme, naše pocity štěstí do velké míry řídí i stupeň hydratace našeho těla. O tom jsme již psali několikrát – nedodržovaný pitný režim a z toho vyplývající pocit žízně se projevuje v tom, že jsme malátní, ospalí a podráždění. Podle jiného průzkumu od vědců z University of Connecticut nezáleží na tom, jestli sedíme nebo se pohybujeme – negativní efekty lehké dehydratace ovlivňují prakticky všechno – naši koncentraci, uvažování, učení, paměť. Tato psychická únava z nás dělá mrzouty. A s mrzouty se business uzavírá obtížně.

    Učiňte následující. Před okamžikem podpisu smlouvy s klientem rozmlouvejte v přátelském stylu. Posaďte ho do pohodlného křesla a právě v ten okamžik jej oslovte, zdali si nedá kávu, čaj nebo vodu. To je pro klienta signál, že je o něj vzorně postaráno. Moderní automaty na pitnou vodu zvládnou natočit sklenici vody perlivé, jemně perlivé nebo bez bublinek, dejte proto klientovi na výběr. Každý totiž milujeme možnost volby.

    Má-li klient chuť na kávu, přinesme mu ji automaticky s vodou. Káva totiž dehydruje a my potřebujeme našeho zákazníka ve svěží kondici. A jakmile vyprázdní svoji sklenici, promptně mu přichystejme novou.

    Celá tato procedura, při níž se o klienta staráme jako o hosta v naší domácnosti, jej postaví do situace, z níž už jen velmi neochotně ustoupí od nabízené obchodní spolupráce. Těžko řeknete NE někomu, kdo se tak vzorně stará, aby jste se každou vteřinou cítil dobře.

    Zní to jako nadsázka, ale není. Výdejník pramenité vody je nenápadným klíčem k větším ziskům vaší společnosti.

    Vyzkoušejte si naše výdejníky vody zcela zdarma a přesvědčte se.